project in de kijker

Hoe je via de korte keten de beste ijscrème in de buurt vindt

Op bezoek bij de boer

Provincie Vlaams-Brabant vroeg ons een nieuwe merkidentiteit en visuele uitwerking te creëren ter ondersteuning van korte keten-landbouwbedrijven.

Op bezoek bij de boer

Wij brachten lokale landbouw tot leven met een frisse merkidentiteit die bestaande merken, zoals Witloofbox en Korte Keten, naadloos samenbracht.

Op bezoek bij de boer

Speelse, op maat gemaakte illustraties – van fietsende kinderen tot fruitplukkers en ijsjeseters – gaven de branding een dynamische uitstraling. Kleurrijke stippellijnen leidden je langs wandel- en fietsroutes, terwijl de vertrouwde asterisk van Provincie Vlaams-Brabant de visuele herkenbaarheid versterkte.

Het resultaat? Een aantrekkelijke, coherente branding die korte keten-producten en lokale landbouw dichter bij de consument brengt. En ja, wij zijn grote fans van de Tour de Crème, de smakelijke route langs hoeve-ijssalons (al was onze weegschaal iets minder enthousiast).

Dit project werd uitgevoerd bij Zenjoy.
Voor uitgebreide digitale oplossingen (custom development, digitale producten en mobiele apps) werken we steeds graag samen met onze vrienden van Zenjoy.
Digitale productstudio te Leuven