Onze aanpak

Een duidelijk proces
voor een degelijk resultaat.

Hoe het
meestal gaat.

Door de jaren heen hebben we veel ervaring opgebouwd en we merkten dat dezelfde vragen vaak weer terugkwamen.
1. Kijken wat er nodig is
STRATEGIE
Onze strategische aanpak helpt je om helder te krijgen waar je merk voor staat, wat het moet bereiken en hoe het zich positioneert ten opzichte van de concurrentie.
2. Samen merk maken
BRANDING
We werken samen met jou om de kernwaarden van je merk te begrijpen en vertalen deze naar een krachtige visuele identiteit die jouw verhaal vertelt.
3. Zichtbaarheid vergroten
PRINT
Of het brochures, posters, flyers of verpakkingen zijn, wij ontwerpen visueel sterke printmaterialen die je merk versterken en je boodschap duidelijk overbrengen.
4. Merk kunnen toepassen
SOCIALS
Van social media campagnes tot dagelijkse contentcreatie, wij zorgen ervoor dat jouw merk altijd aanwezig is op de juiste kanalen met de juiste boodschap.
5. Merk online zetten
WEB
Van de technische opzet tot de visuele ervaring, we zorgen ervoor dat je website een verlengstuk is van je merk en een krachtige tool voor conversie.
6. Afgeleiden maken
PRODUCT DESIGN
Of het merchandise, verpakking of promotiemateriaal is, zorgen we voor een consistente merkidentiteit die waarde toevoegt voor de klant.
icon
icon

Waar we
goed in zijn.

We passen zes kernspecialisaties toe die de basis vormen van onze totaalaanpak.
Branding
Logo
Wordmark
Huisstijl
Design systeem
Stijlgids
Typography
Kleurenpalet
Visual cues
Strategy
Doelgroep
Positionering
Brand strategy
Creative brief
Merknaam
Business model canvas
Brainstorms
Customer journey
Print
Papier
Relatiedrukwerk
Kleding
Infrastructuur
Beurs
Exterieur
Promo
Product
Socials
Canva brand kit
Canva templates
Social media templates
Banners
Video
Animatie
Slideshow
Intro/outro
Product
User interface
User experience
Product design
Packaging
Promo
Video
Manuals
Product launch
Web
Webdesign
Website & CMS
SEO
Wireframing
App design
UI/UX
Prototyping
Developer collaboration

Waar we belang aan hechten.

Betrokkenheid en zelfredzaamheid vormen de kern van onze aanpak.
Klanten moeten verder kunnen zonder ons.
Onze klanten moeten hun merk zelf kunnen toepassen en uitbreiden.
Mensen moeten op zen minst gehoord worden.
Een merk dat binnen de organisatie gedragen wordt, is krachtiger en zichtbaarder.
Opgeleverd werk is het beste dat we in ons hadden.
De uitwerking en het resultaat behoren te voldoen aan de hoogste eisen.
Fantasietjes zijn leuk, maar liever alles afgewerkt.
Efficiënte aanpak, concrete resultaten, budget als leidraad.
De klant weet op voorhand wat er te gebeuren staat.
Tijdige oplevering, open communicatie, geen verrassingen in de kosten.

Hoe we
duurzaamheid benaderen.

Door de jaren heen hebben we geleerd welke drukkerijen de beste resultaten opleveren.

Roll-ups bestellen we bij een andere drukkerij dan koffietassen. Tshirt vervagen heel snel bij dat merk, de rits van de pulls gaan langer mee bij dit merk.

We merkten dat er grote kwaliteitsverschillen zijn in het aanbod en dat de kwaliteit steeds het hoogst ligt bij duurzame merken/drukkers.
We kiezen daardoor als het kan liever voor een drukker met een ecologische visie (bij Zwart op Wit), dan de 'online .nl drukkerijen'. We kiezen liever voor merchandise geprint in België (bij Ink in Brussel) dan in slechte omstandigheden 2000km verder.

Als daarbij de meerprijs maar enkele euro's scheelt, dan is de keuze snel gemaakt. Zo tillen we onze prints naar een hoger niveau en maken tegelijk de wereld een beetje mooier.
Duurzaam textiel
Of het nu tshirts zijn of totebags, petten of pulls, we kiezen het liefst voor duurzaam, kwaliteitsvol textiel. Het kost niet zoveel meer als goedkoop katoen en de kwaliteit is beduidend beter.
Klimaatneutraal papier
Onze voorkeur voor printmateriaal gaat naar hoogwaardig gerycleerd papier, papier van duurzame herkomst of een creatief alternatief (zijn uw businesscards van gras gemaakt?).
Respectvol digitaal
In 2025 willen we meer focussen op online duurzaamheid. We steunen een initiatief tegen respectloze social media, bevorderen creatieve samenwerking en gaan bomen planten om de CO2 uitstoot van onze websites te compenseren.