project in de kijker

Hoe je van een groot gebouwencomplex een fijne thuis maakt

Huis van de Arbeid

We gaven de Aeropolis, het iconische gebouwencomplex in Brussel dat de CM, het ACV en Beweging.net huisvest, een visuele make-over die de samenhorigheid en betrokkenheid van de organisaties weerspiegelt.

Huis van de Arbeid

We ontwikkelden een eigentijds, tweetalig logo en een brand identity die overal werd doorgevoerd: van briefpapier en richtingaanwijzers tot infrastructuur, promomateriaal, broodjesbar, bushalte, website, magazine, roll-ups, banners, social media, PowerPoints, Word-sjablonen, bureaubladen, noem maar op.

Huis van de Arbeid

Zo contrasteerden we het brutalistische exterieur van het gebouw met een meer uitnodigende, warme ervaring binnenin.

Het resultaat? Een krachtige, herkenbare uitstraling die niet alleen een blijvende indruk maakt, maar ook mensen effectief door het uitgestrekte kantoorgebouw leidt.

Dit project werd uitgevoerd bij Zenjoy.
Voor uitgebreide digitale oplossingen (custom development, digitale producten en mobiele apps) werken we steeds graag samen met onze vrienden van Zenjoy.
Digitale productstudio te Leuven